مقالات آموزشی

نکاتی در مورد هود مخفی

هود مخفی - فروشگاه اینترنتی کالامبیا

هود مخفی با ابعاد اجاق شما باید تناسب داشته باشد و توجه داشته باشید اگر بین این دو وسیله تناسبی نباشد مکش هود کم میشود ممکن است مکش هود نیاز آشپزخانه شما را جواب ندهد.

مثال:یک هود مخفی توکار 60 سانتی متر در بالای یک اجاق 90 سانتی متر بدون هیچ تردیدی مکش کمی خواهد داشت.هود های مخفی بیمکث در اندازه 70 سانت تولید میشوند.

نحوه نصب هود مخفی توکار

شما برای نصب هود مخفی قبل از برش کابینت به میزان و اندازه هود خود نیاز دارید.موتور هود مخفی معمولا در طبقه بالای هود قرار میگیرد و لوله خروجی هود در مابقی جا قرار میگیرد.برای نصب هود مخفی به راهنما و الگو که با هود داده میشود حتما توجه کنید.

سنسور دود و گاز در هود مخفی

در این هود سنسوری وجود دارد که باعث کاهش دود و گاز بیش از حد میشود و امنیت منزل شما را افزایش میدهد.در صورتی که هود شما به سنسور دود و گاز مجهز است حتما آن را در حالت اتوماتیک قرار دهید.

موتورهای هود مخفی هنگامی که دور های بالا و بیشتری داشته باشد میزان مکش بالا و پر قدرتی دارد. واین موضوع مزیت قابل توجهی در مورد دور های هود مخفی دارد و همچنین میزان صدای هود ها بر دسی بل محاسبه میشود. و هر چه دسی بل هود ها کمتر باشد صدای آن هم کمتر است و به عبارتی{سوپر سایلنت}خواهد بود

 

امتیاز به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید