مقالات آموزشی

گاز رومیزی خوب چه خصوصیاتی دارد؟

گاز رومیزی - فروشگاه اینترنتی کالامبیا

انواع گاز رومیزی :

انتخاب یک اجاق گاز رومیزی خوب و با کیفیت کار بسیار سختی نیست. اجاق گاز های رومیزی از قطعات مشخصی تشکیل شده اند که اگر در مورد آنها اطلاعاتی داشته باشیم میتوانیم یک خرید موفق داشته باشیم.

-قطعات اصلی و با کیفیت از شرکت های معروف و ایتالیایی Defend و sabaf می باشد.

-جنس ولوم ها از باکالیت می باشد که در مقابل گرما مقاوم می باشند و باید طوری باشند که سخت چرخیده شوند و یا خیلی آسان و راحت.

-اگر شما گاز با کیفیت و خوبی را از شرکت و برند های معتبر انتخاب کردید پس میتوانید اطمینان خود را نسبت به ترموکوبل و فندک ها داشته باشید.

-صفحه کار شده بر روی گاز رومیزی مورد انتخاب شما اگر شیشه ای بود باید به نکاتی توجه کنید ضخامت استاندارد صفحه شیشه ای گاز رومیزی 8 میلیمتر است. و مقاومت آن در برای حرارت 800 درجه سانتیگراد میباشد.

-همینطور مهمترین و اساسی ترین ملاک برای انتخاب گاز رومیزی گارانتی و خدمات پس از فروش آن است.

گاز رومیزی - فروشگاه اینترنتی کالامبیا

1-گاز رومیز استیل

صفحه گاز های استیل و یا همان گاز های استیل طرف داران زیادی در بازار نیز دارد.این نوع گاز استیل در دو نوع در بازار هستند دسته اول استیل ساده و دسته دوم استیل آجدار می باشد.

در دسته اول که استیل ساده است یک صفحه استیل صاف و صیقلی روی اجاق گاز رومیزی را پوشش داده است که نظر زیبایی و نظافت انتخاب بسیار خوبی است تنها مشکل این نوع گاز اینه که جای خط و خش بر روی آن میماند

در دسته دوم همان استیل آجدار است که به صورت نقطه نقطه های بزرگ روی کل سطح وجود دارد تین مدل گاز خط خشی از نشان نمی دهد ولی نظافت آن بسیار سخت است.

بنابراین گاز استیل ساده بهتر از استیل آجدار است.

امتیاز به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید