مقالات آموزشی

بهترین گازهای استیل البرز

اجاق گاز استیل البرز

اگر قصد خریدن گاز استیل البرز دارید و  اطلاعات کافی در مورد این برند و محصولات آن ندارید پس پیشنهاد میکنیم به شما تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانیم باهم به بررسی مزایا و معایت گاز استیل البرز بپردازیم. این مقاله میتواند به انتخاب مناسب برای خرید گاز توسط شما کمک کند.

امکانات اجاق گاز استیل البرز

برای خرید یک اجاق گاز ابتدا باید ببینیم انتظارات و امکاناتی که از یک گاز صفحه ای میخواهیم چه چیزی است و به دنبال چه چیز هستیم. شرکت استیل البرز با به کار بردن بهترین و به روزترین امکانات در این بخش پیشروی کرده است و با سایر رقبای خود رقابت دارد. شبکه های چدنی با کیفیت ، استفاده از شیشه سکوریت نشکن ، ولوم های باکالیتی ، ترموکوپل قوی تا در اسرع وقت پس از نشت گاز شعله گاز خاموش شود از امکانات و ویژگی های به روز محصولات استیل البرز میباشد.

گاز استیل البرز ساخت کجا میباشد؟

خب اینکه استیل البرز برای چه کشوری است را همه میدانیم که برای کشور ایران است اما قسمت مهمتر که باید جوابش را بدانیم این است که ساخت کجاست؟

شرکت استیل البرز در زمینه گازهای صفحه ای تمامی قطعات اصلی گازهای خود را وارد میکند و اینجا مونتاژ میکند. قطعات اصلی آنها از برندهای دیفندی ، ساباف ایتالیا خریده میشود که هر کدام از آنها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

گاز استیل البرز - فروشگاه اینترنتی کالامبیا

چرا گاز استیل البرز؟ گاز خوبی است؟

برندهای زیادی در زمینه تولید گاز صفحه ای اقدام کرده اند و باهم رقابت دارند که هر کدام امکانات و ویژگی خاص خودشان را دارند. برای پاسخ به این سوال که آیا گاز استیل البرز خوب است و چه کیفیتی دارد باید به بررسی ویژگی های آن بپردازیم.

گازهای صفحه ای استیل البرز از زیبایی خاصی برخوردارند و طراحی خاصی دارند و میتوانند ظاهری جذاب و شکیل به آشپزخانه شما بدهند و تنوع آنها بالا است.

همچنین کیفیت بالای گازهای استیل البرز به دلیل استفاده از قطعات خارجی توانسته خود را به مشتریان القا کند و شبیه به برندهای معتبر و معروف خارجی شود.

خدمات پس از فروش گاز استیل البرز

به دلیل اینکه گاز صفحه ای یکی از وسایلی است که طول عمر بالایی دارد باید دید که این شرکت خدمات پس از فروش خوبی دارد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شرکت استیل البرز دارای پشتیبانی و خدمات پس از فروش به صورت 24 ساعته میباشد و در هنگام خرابی میتوان از خدمات پس از فروش و ضمانت نامه آن استفاده کرد.

گاز استیل البرز - فروشگاه اینترنتی کالامبیا

ایمنی گاز استیل البرز

استفاده از ترموکوپل تایم که باعث میشود زمانی که شعله گاز خاموش شود به هر دلیلی و گاز نشت پیدا کند سریعا و با عملکردی زیر یک ثانیه جلوی نشت گاز را میگیرد. همچنین فندک الکتریکی اتومات نیز ایمنی گازهای استیل البرز را بالا برده است به طوری که پس از شیوع گاز شروع به کار میکند.

معرفی چند گاز صفحه ای استیل البرز

حال اگر قصد خرید گاز صفحه ای دارید و برند استیل البرز انتخاب شما میباشد ما اینجا برای شما چند مدل گاز صفحه ای معرفی کنیم تا به شما در انتخاب مناسب کمک کنیم ضمن اینکه برای دیدن تمامی محصولات استیل البرز میتوانید از طریق کلیک بر روی گازهای استیل البرز وارد صفحه ای شوید که تمامی محصولات به نمایش در بیاید:

گاز استیل البرز - فروشگاه اینترنتی کالامبیا

گاز صفحه ای استیل البرز مدل S5960

این گاز یکی از پرفروش ترین گازهای صفحه ای استیل البرز میباشد. این محصول دارای صفحه استیل به همراه 5 شعله میباشد که از کیفیت بالایی برخوردار است.

کیفیت بالا در عین قیمت مناسب باعث شده تا این گاز خواهان زیادی داشته باشد.

گاز استیل البرز - فروشگاه اینترنتی کالامبیا

گاز استیل البرز مدل S5959

این اجاق گاز دارای نمای استیل به همراه 5 شعله میباشد. این اجاق گاز دارای قطعات ایرانی و شعله پلوپز آن در سمت راست قرار دارد.گاز استیل البرز - فروشگاه اینترنتی کالامبیا

گاز استیل البرز مدل G5960

این اجاق گاز یکی از پر فروش ترین محصولات استیل البرز میباشد که قطعات آن ساخت ایران میباشد. از ویژگی های این گاز ورق استیل زیر سر شعله ها میباشد که زیبایی آن را دو چندان می نماید.

ما از برخی از مشتریان خودمان در مورد ویژگی ها و مزایای گازهای استیل البرز سوال کردیم که جواب های مشترک آنها این چند مورد میباشد:

  • طراحی و ظاهری زیبا
  • کیفیت بالای آنها به دلیل قطعات خارجی
  • ایمنی و خدمات پس از فروش
3.2/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید