مقالات آموزشی

آنچه باید قبل از خرید سینک آشپزخانه بدانید !

سینک آشپزخانه

اگر میخواهید برای خانه جدید و نوساز خود سینک ظرفشویی بخرید و یا سینک آشپزخانه خود را عوض کنید باید به یک سری نکات توجه کنید پس برای دانستن این اطلاعات و سوال هایی که در ذهن خود دارید به این مقاله توجه کنید که شامل تجربه ی چندین ساله ما میباشد. ابتدا باید برای انتخاب سینک مناسب با متر ابعاد قرارگیری سینک آشپزخانه خود را بدانید.

چون ابعاد سینک ها باهم متفاوت است و باید طبق آن ابعاد به انتخاب سینک مناسب خود بروید .همچنین سینک ها از نظر نوع نصب باهم متفاوت هستند و به سینک توکار و سینک روکار و همچنین مدل امروزی و جدید سینک های زیرکار یا زیر کورین تقسیم میشوند. که انتخاب بین این ها به سلیقه شما بستگی دارد و هر کدام از این مدل های مزایا و معایبی دارد که در مقاله بعدی به طور دقیق به بررسی آن ها میپردازیم.

 قبل از خرید سینک آشپزخانه

به طور خلاصه اگر بخواهم خدمت شما بگویم سینک روکار چارچوب دارد و به روی کابینت مینشیند و به دیوار پیچ میشود :

سینک توکار به صفحه کابینت نصب میشود و سینک زیرکار به زیر صفحه کابینت نصب میشود.
از جنس های مختلف برای تولید سینک ظرفشویی استفاده میشود از جمله گرانیت، سنگ، استیل، شیشه و… که میتوان گفت بین همه اینها سینک استیل رواج بیشتری دارد و بیشتر مورد استفاده مردم قرار میگیرد. شاید میتوان گفت یکی از دلایل محبوبیت این جنس قابل هماهنگی با هر دکوراسیون میباشد و رنگ آن جذابیت به آشپزخانه میبخشد. سینک های استیل دست ساز هم تولید میشوند که تفاوت آن با استیل معمولی ضخامت بیشتر آن نسبت به استیل معمولی میباشد.

شما میتوانید تمامی سینک های آشپزخانه را با برند های مختلف همچون اخوان ، کن ، استیل البرز و بیمکث در فروشگاه اینترنتی کالامبیا ، مشاهده و خریداری نمایید . برای نمایش محصولات کلیک کنید 

خرید سینک ظرفشویی ارزان
نوعی دیگر از جنس سینک ها سینک های شیشه ای میباشند که ظاهری زیبا دارند و از جنس شیشه سکوریت نشکن میباشند و قسمت لگن آن از جنس استیل میباشد ولی ریسک شکستن آن بسیار بالاست.

سینک هایی که به تازگی طرفدار پیدا کردند سینک های گرانیتی میباشند که طراحی مدرن و زیبایی دارد.
نکته دیگر در مورد سینک ها تعداد لگن آنهاست که به تک لگنه که طراحی زیبایی دارد ولی محدودیت هایی هنگام ظرف شستن و خیساندن سبزیجات و میوه برای شما به وجود می آورد، دو لگنه که هم مدل دو لگن با سایز متفاوت و هم مدل دو لگن با سایز یکسان تولید میشود که کارایی بیشتر و بهتری دارد و میتوان دو کار متفاوت را انجام داد و قابلیت های بیشتری دارد و سه لگنه که فضای بیشتری میگیرد و سه قسمت مجزا دارد و به طور معمول دو لگن بزرگ و یک لگن کوچک دارد تقسیم میشوند.

سینک آشپزخانه - فروشگاه اینترنتی کالامبیا

مقالات مرتبط با نکات قبل از خرید سینک آشپزخانه :

انواع سینک های آشپزخانه

نحوه تمیز کردن سینک ظرفشویی استیل

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید