مقالات آموزشی

بهترین برندهای سینک ظرفشویی

بهترین برندهای سینک ظرفشویی

سینک ظرفشویی یکی از وسایل پر کاربرد در آشپزخانه میباشد که باید در خرید آن دقت کرد و علاوه بر زیبایی و طراحی آن باید به مقاومت و جنس آن نیز توجه کرد تا در برابر استفاده های روزانه ما به مشکل نخورد و عملکرد خوبی داشته باشد.

در این مقاله میخواهیم تا حدودی پاسخ سوال شما که چه سینکی بخرم خوبه؟ را بدهیم پس با فروشگاه کالامبیا همراه باشید.

انواع سینک ظرفشویی

سینک ظرفشویی عمدتا به دو نوع توکار و روکار تقسیم میشود که باید دید با توجه به آشپزخانه و کابینت شما به کدام مدل نیاز دارید و باید آن را بخرید.

سینک ها از نظر تعداد لگن نیز تقسیم بندی میشوند:

  • سینک های تک لگنه
  • سینک های دو لگنه
  • سینک های چند لگنه

در مورد مزایا و معایبی سینک های روکار و توکار در مقاله های قبلی صحبت کردیم که اگر مطالعه نکردید میتوانید به مطالعه آن بپردازید که مفصل در مورد آن حرف زدیم.

سینک های اخوان

برند اخوان یکی از معتبرترین برندها در زمینه تولید سینک میباشد. شرکت اخوان با بهره وری از جدیدترین و بروزترین دستگاه ها توانسته سینک هایی تولید کند که از نظر زیبایی و کیفیت سرآمد هستند و بسیاری از مشتریان ما نیز از سینک های اخوان رضایت کامل دارند. شرکت اخوان برای اینکه اطمینان خود را از سینک هایش نشان دهد 10 سال ضمانت و خدمات پس از فروش بر روی آنها گذاشته است.

سینک های اخوان

سینک های 147 ، 318 ، 324 ، 161 ، 385 و… از پرفروشترین سینک های اخوان به شمار میروند. البته این را هم باید عرض کنم که سینک های اخوان تنوع بالایی دارند که برای مشاهده تمامی آنها میتوانید به سایت ما مراجعه کنید.

سینک های کن

اگر به دنبال سینکی هستید که علاوه بر زیبایی و ظرافت کیفیت مناسبی داشته باشد و مقاوم باشد سینک های کن برای شما انتخاب مناسبی میباشد. سینک های کن علاوه بر جنس استیل از گرانیت و شیشه و … برای تولید سینک نیز استفاده کرده است.

سینک های استیل این برند با سطح براق و ضخامت 0.8 میلیمتر ساخته شده اند و عمق لگن های آن مناسب است. سینک های مدل 8031 ، 8022 ، 8032 ، cn104 و… از پرفروش ترین و با کیفیت ترین سینک های کن میباشد.

سینک های کن

سینک های بیمکث

سینک های بیمکث تنوع بسیار بالایی دارند و تقریبا همه مدل سینکی را عرضه میکند. به عنوان مثال برای یک آشپزخانه که فضای کوچکی در اختیار دارد سینکهایی تولید کرده است که بدون سینی میباشد و فضای کمی میگیرد. به طور خلاصه میتوان این گونه گفت که شرکت بیمکث برای اکثر سلیقه ها سینک موجود دارد.

سینک های مدل 512 ، 522 ، 922 ، 912 ، 740 ، 924 و… از سینک های با کیفیت و پرفروش شرکت بیمکث به حساب می آید.

سینک های بیمکث

سینک های استیل البرز

سینک های استیل البرز در دو نوع روکار و توکار عرضه میشود و کیفیت قابل قبولی دارد نوع استیل آن استنلس استیل میباشد. معمولا در هنگام آشپزی شلوغترین مکان در آشپزخانه سینک ظرفشویی میباشد که باید برای جلوگیری از شلوغی زیاد سینکی را انتخاب کنیم که از نظر ابعاد و عمق لگن از طراحی مناسب و قابل قبولی برخوردار باشد. سینک های استیل البرز ضمن کیفیت بالایی که دارد از مزیت هایی که دارد قیمت مناسب آن میباشد. این سینک ها از لحاظ اقتصادی قیمتا قابل قبولی دارند. همچنین این سینک ها دارای نوار آب بندی میباشند که مانع نفوذ آب میشوند.

سینک های مدل 815 ، 761 ، 735 ، 734 ، 614 و… از محصولات پرفروش استیل البرز به شمار می آید. البته لازم به ذکر است سینک های استیل البرز دارای تنوع بالایی میباشند و از طراحی و زیبایی خاصی برخوردار هستند.

سینک های استیل البرز

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید