مقالات آموزشی

معرفی برند آلتون

معرفی برند آلتون - فروشگاه اینترنتی کالامبیا

معرفی برند آلتون

شرکت تولیدی صنعتی البا گاز در سال  با برند تجاری آلتون و دامنه فعالیّت تولید اجاق گازهای مبله (فردار / بدون فر)، اجاق گازهای صفحه ای توکار، فرهای توکار (تمام برق / گاز و برق) و انواع هودهای خانگی پا به عرصه تولید ملّی گذاشت.

کارخانه البا گاز در زمینی به مساحت هجده هزار متر مربع در ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند، در کیلومتر  جاده تهران فیروزکوه واقع شده است.

شرکت البا گاز با بهره گیری از پیشرفته ترین و مدرن ترین ماشین آلات و ابزارهای تولید و با به خدمت گرفتن کارشناسان مجرّب و متخصّص، به عنوان یک واحد تولید ملّی پیشرو در نوآوری و کیفیت محسوب می شود.

تمامی محصولات آلتون با نظارت مستمر و دقیق کارشناسان واحد کنترل کیفیت و مطابق با استانداردهای ملّی تولید و عرضه میگردد.

شرکت تولیدی لوازم خانگی البا گاز با نام تجاری آلتون چندین سال متمادی است که در زمینه تولید وسایل آشپزخانه فعالیت دارد. شرکت آلتون با دیدی جهانی پا به این عرصه گذاشته است و بسیاری از محصولات آلتون با برترین محصولات سایر نقاط دنیا برابری می‌کند.

کیفیت محصولات آلتون

کیفیت محصولات و خدمات پارامترهایی هستند که باعث شده اند لوازم خانگی آلتون بتواند جایگاهی ویژه در میان مشتریان داشته باشد و هر روزه نیز به طرفداران این محصولات افزوده می‌شود. البته باید توجه داشته باشید که تنها کیفیت محصولات برای یک شرکت تولیدی معتبر کافی نیست. همانطور که می‌دانید بهترین لوازم خانگی نیز ممکن است با گذشت زمان دچار عیب و ایراد شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند. حتی اگر ایرادی هم ایجاد نشود باید مجموعه ای باشد که نصب و راه اندازی این محصولات را به عهده بگیرد.

مجموعه البا گاز با یک تفکر بلند مدت و سازمانی منظم قدم در بازار ایران و جهان قرار داده است و به دور از هرگونه شعارزدگی با گذشت زمان و روز به روز به موفقیت‌های خود افزوده است. کیفیت در این شرکت حرف اول را می‌زند و با تولید محصولات با کیفیت بالای ساخت و ظاهر زیبا رضایت مشتریان خود را جلب نموده است و این بزرگترین دستاورد برای برند آلتون محسوب می‌شود.

معرفی برند آلتون - فروشگاه اینترنتی کالامبیا

لیست قیمت محصولات آلتون

تنوع محصولات آلتون بسیار بالاست و ممکن است برای خرید این محصولات دچار سردرگمی‌شوید و نتوانید بهترین محصول را برای آشپزخانه خود خریداری کنید. فروشگاه سپاهان ست تمام نیازهای شما برای خرید محصولات برند آلتون را برآورده می‌کند. می‌توانید با خیال راحت در خانه بنشینید، تمامی‌محصولات و قیمت آن‌ها را مشاهده کنید و با اطمینان خاطر دست به خرید بزنید.

تمامی‌محصولات آلتون که توسط فروشگاه کالامبیا به صورت آنلاین به فروش می‌رسد دارای ضمانت اصالت محصول و برگه خدمات پس از فروش می‌باشند. در صورت نیاز به دریافت مشاوره برای خرید محصولات می‌توانید با شماره‌های داخل سایت تماس بگیرید و در صورت اطمینان از خرید محصول می‌توانید آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و مبلغ را به صورت اینترنتی پرداخت کنید در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

اجاق گاز آلتون

اجاق گازهای مبله آلتون در دو نوع طرح فر و  اجاق فردار تولید و عرضه می‌شوند. هر دو مدل این اجاق گاز ها بدون فر و فردار ویژگی‌های خاص خود را دارند که مشتریان با توجه به بودجه و نیاز خود می‌توانند یکی از این دو نوع را انتخاب و خریداری کنند. اجاق گازهای مبله آلتون با بالاترین بازدهی و کیفیت با استفاده از فناوری‌های روز دنیا ارائه می‌شوند. کلیه این اجاق گاز ها از قابلیت شیشه سکوریت نشکن و پایه های قابل تنطیم بر خوردار می باشند.

گاز صفحه ای آلتون مدل G517

جهت مشاهده محصولات گاز رومیزی آلتون کلیک بفرمایید.

فر آلتون

آلتون انواع فر را با برنامه‌های تنوع پخت و پز مثل پخت پیتزا، پخت با فن کانوکشن، گرمایش سریع و جوجه گردان مجهز به سیستم‌های خودکار و تایمر پیشرفته عرضه می‌دارد. کیفیت بالای فر در کنار قطعات به روز و با کیفیت و آپشن‌های پیشرفته فرهای آلتون آن‌ها را به یکی از گزینه‌های محبوب در بازار بدل کرده است. همچنین شرکت آلتون ست‌های فر شیک آشپزخانه را برای کمک به خرید آسان و داشتن دکوراسیونی هماهنگ تولید و عرضه می‌نماید.

فر توکار آلتون مدل V306 برقی

جهت مشاهده محصولات فر آلتون کلیک بفرمایید.

هود آشپزخانه

هود آلتون با تکیه بر فناوری‌های روز و با استفاده از قطعات به روز ساخته می‌شود و عملکردی بهینه دارد. آلتون،هودهای خود را با قدرت مکشی در حدود 750 مترمعکب بر ساعت و موتوری با کارکرد بهینه و کم صدا عرضه می‌دارد.برای بهبود عملکرد هود یک دودکش بلند و قابل تنظیم و سنسورهای دود،گاز،بو و حرارت در این هود ها در نظر گرفته شده است.هود آلتون برای اطمینان خاطر مشتریان،با گارانتی 24 ماهه و 10سال خدمات پس از فروش عرضه می‌شود.

هود آلتون مدل H314
جهت مشاهده محصولات هود آلتون کلیک بفرمایید.

سینک آشپزخانه

عمق سینک آلتون حدود 20 سانتی‌متر است، این یعنی در اختیار داشتن یک فضای بزرگ برای انجام شست و شو. چرا که با عمق 20 سانتی‌متری فضای بسیار زیادی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا ظرف‌ها، میوه‌ها و سبزیجات خود را با خیال راحت داخل سینک ظرف شویی قرار بدهید و بدون کوچک‌ترین مشکلی آن‌ها را بشویید. از طرفی دیگر، همانند اکثر سینک‌های مدرن 2 قسمت مجزا و جداگانه برای انجام کارهای شست و شو دارد.
شما با خرید این سینک فقط یک محصول خریداری نمی‌کنید، بلکه یک پکیج کامل در اختیارتان قرار می‌گیرد. علاوه بر سینک شرکت آلتون به شما یک سبد میوه شور بسیار زیبا و کاربردی همراه با تخته ساطور و همراه یک بسته گیفت که شامل اسپری براق کننده استیل و پیش بند آشپزی و دو عدد صافی سیفون می‌باشد.

معرفی برند آلتون - فروشگاه اینترنتی کالامبیا
ماموریت :شرکت الباگاز با شعار کیفیت پایدار و با بهره گیری از منابع انسانی متخصص و تکنولوژی روز و به پشتوانه تجربه بیست ساله شرکت عادل گاز ،در سال 1382 پا به عرصه تولید گذاشت. ماموریت این شرکت تولید انواع لوازم خانگی با کیفیت شامل اجاق گازهای رومیزی و مبله ، فر توکار، سینک و هود آشپزخانه می باشد.

چشم انداز :

دستیابی به شرکتی سرآمد و پیشرو در حوزه لوازم خانگی و تبدیل شدن به انتخاب اول مصرف گنندگان ایرانی تا سال 1402 به عنوان چشم انداز شرکت مدنظر قرار گرفته است.

معرفی برند آلتون - فروشگاه اینترنتی کالامبیا

استراتژی ها شرکت :

  • ارائه محصولات و خدمات متمایز با رقبا
  • توسعه محصولات با تمرکز بر محصولات توکار
  • توسعه بازار از طریق حضور در بازارهای خارجی
  • نفوذ در بازارهای داخلی از طریق توسعه شبکه فروش
    به همین منظور و جهت حرکت در چارچوب اهداف کلان شرکت ، استقرار ، نگهداری و بهبود مستمر مدیریت یکپارچه مطابق با الزامات استانداردهای ISO 9001:2015 ، ISO 45001:2018 مدل 5S در شرکت الباگاز مدنظر قرار گرفته است لذا با استعانت از درگاه خداوند متهال و ضمن اعلام تعهد به بهبود مستمر مدیریت یکپارچه ، از کلیه اعضای خانواده الباگاز همفکری و همدلی در راستای نیل به مقاصد این خط مشی را خواستاریم.

 

4.3/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید