مقالات آموزشی

معرفی برند میلان

معرفی برند میلان - فروشگاه اینترنتی کالامبیا

معرفی برند میلان

گروه تولیدی صنعتی تابان گاز آفرین در سال 1375 با توجه به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی پس از حدود ۱۰ سال واردات اقدام به تولید داخل نمود و در این راه با استفاده از تکنولوژی روز و مدرن و بهره گیری از نیروی تخصصی و مهندسی گام به ارائه تولید نهاد.
برای گروه تولیدی صنعتی میلان برنز بن بست معنا ندارد زیرا یا راهی خواهیم یافت یا راهی خواهیم ساخت و ایمان داریم که شما شایسته آن هستید و مطمئنیم که حق شماست که از یک کیفیت خوب و مطلوب بهره مند باشید.
هدف میلان برنز مشتری مداری و ارائه خدمات نوین و روز در جهت رفاه حال شما مشتریان عزیز می باشد.
محصولات میلان برنز با طراحی فنی و مهندسی و زیبایی و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا آشپزخانه ای در خورخانواده ایرانی برای شما به ارمغان می آورد.

برند میلان یکی از بهترین گروه‌های صنعتی شناخته شده در سطح کشور می‌باشد که با بهره گیری از تکنولوژی مدرن، نیروی مجرب و متخصص توانسته تولیدات ملی را با طیف گسترده ای از محصولات با کیفیت عالی از جمله لوازم آشپزخانه مانند هود، گاز رومیزی، سینک ظرفشویی و … را در فروشگاه کالامبیا ارائه دهد.

معرفی برند میلان - فروشگاه اینترنتی کالامبیا

سینک ظرفشویی میلان

آشپزخانه هر منزل یکی از بخش‌های مهم خانه است که کامل بودن اجزا و عناصر آن تاثیر به سزایی در زیبایی و دکوراسیون منزل دارد. سینک ظرفشویی یکی از این اجزا می‌باشد که کاربرد بسیاری دارد و از لحاظ بهداشت و همچنین برای شستشو انواع ظروف، سبزی و میوه و … استفاده می‌شود. اما امروزه با پیشرفت صنعت و تکنولوژی سینک‌های ظرفشویی میلان در انواع مختلف و متنوع تولید می‌شوند که شما می‌توانید برای تکمیل کردن وسایل آشپزخانه خود با بهترین و مطلوب‌ترین انتخاب یک فضایی بسیار منظم و زیبا را داشته باشید.

راهنمای خرید سینک ظرفشویی

هر چند به ظاهرخرید سینک ظرفشویی موضوعی بسیار ساده است اما برای اینکه یک خرید مناسب و با کیفیت را داشته باشید نیاز به راهنمایی و کسب اطلاعات در مورد برند تولیدی آن دارید. لازم به یاد آوری است که محصولات میلان در حوزه لوازم آشپزخانه بسیار سابقه درخشانی دارد و می‌تواند کمک بزرگی در مورد انتخاب انواع سینک ظرفشویی به شما داشته باشد.

انواع سینک ظرفشویی میلان

 

سینک زیرکورین مدل 4016 میلان

جهت مشاهده دیگر محصولات از دسته بندی سینک میلان کلیک بفرمایید.

سینک ظرفشویی استیل: سینک ظرفشویی استیل میلان یکی از پر کاربردترین جنس‌ها و مدل‌ها می‌باشد. همچنین سینک ظرفشویی استیل، در میان انواع سینک‌ها به دلیل هماهنگی که با دیگر وسایل و دکور آشپزخانه دارد محبوب تر است. مزیت دیگری که دارند این است که بسیار مقاوم هستند و راحت و آسان تمیز می‌شوند. معمولاً از دو رنگ خاکستری و نقره‌ای آن بیشتر استفاده می‌شود زیرا این دو رنگ تکمیل کننده دکوراسیون فضای آشپزخانه هستند و در طرح‌های متنوعی از جمله سینک استیل ضد خش، سینک از جنس استیل مات، براق و … تولید و عرضه می‌شوند.

سینک ظرفشویی گرانیتی: سینک گرانیتی یکی دیگر از انواع سینک‌های تولیدی میلان است که دارای طرح و مدل‌های جدید و بسیار شیک می‌باشد. لازم به ذکر است که برند میلان این اطمینان خاطر را به شما مشتری و خریدار عزیز می‌دهد که ترکیبات مواد تشکیل دهنده این سینک گرانیت با کیفیت بوده و از استحکام بالایی برخوردار است.

سینک ظرفشویی شیشه‌ای: این نوع از سینک که جنس آن سکوریت نشکن است و قسمت لگن آن نیز استیل می‌باشد و از نظر ظاهر بسیار شیک و زیبا هستند و هیچ گونه لکه‌ای از آب روی خود باقی نمی‌گذارند.

راهنمای خرید هود برند میلان

یکی دیگر از تجهیزات کاربردی و ضروری در آشپزخانه هود است که کمک اساسی در تهویه هوا و از بین بردن گرمای آشپزخانه و بو، چربی و حتی رطوبت در فضای آشپزخانه دارد و شما می‌توانید با توجه به نکاتی در انتخاب هود، این نیاز خود را به بهترین نحو تامین کنید. البته لازم به اشاره است که برند میلان با در نظر گرفتن فاکتورهایی در فضای آشپزخانه توانسته با به کارگیری تکنولوژی در زمینه تولید هود در طرح و مدل‌های متنوع بسیار پر توان عمل کند.

نکات مهم راهنمایی خرید هود

معرفی برند میلان - فروشگاه اینترنتی کالامبیا

جهت مشاهده دیگر محصولات از دسته بندی هود میلان کلیک بفرمایید.

اندازه: یکی از نکات مهمی که درخرید هود باید مورد توجه قرار دهید اندازه و فاصله هود از اجاق گاز می‌باشد. بهتر است طوری قرار بگیرد که به طور کامل سطح اجاق گاز را بپوشاند زیرا در این صورت تمام چربی و بخار و بو و … را می‌تواند جذب کند. برند میلان توانسته با خلاقیت در طراحی همراه با زیبایی این نیاز آشپزخانه شما را با کیفیتی بی نظیر تامین کند.

قدرت مکش: مطمئناً هودی که از قدرت بالایی برخوردار می‌باشد کارایی بیشتری خواهد داشت به خصوص اگر شما پخت و پز زیادی انجام می‌دهید پیشنهاد می‌شود که با کمک گرفتن از خدمات برند میلان می‌توانید انتخابی را که جوابگوی تخلیه هوای آشپزخانه شما باشد را داشته باشید یا به بیان ساده‌تر هود میلان از قدرت مکش فوق العاده ای برخوردارند.

صدای هود: همه می‌دانیم که اکثر هودها دارای سر و صدای زیادی هستند اما در فروشگاه میلان با توجه به پیشرفت تکنولوژی در تولیدات می‌توانید هودی را که بی صدا یا بسیار کم صدا باشد را انتخاب کنید.

زیبایی: زیبایی دکوراسیون و نظم در آشپزخانه این فضا را به محیطی دل چسب برای شما تبدیل خواهد کرد پس سعی کنید هودی را انتخاب نمایید که جوابگوی خواسته شما باشد.

سرعت فن هود: یکی از ویژگی‌های هود تنظیم کردن سرعت فن آن به اختیار خودتان است زیرا شما با این کار می‌توانید عمر کاربردی آن را بیفزایید.

نصب آسان: از دیگر ویژگی‌های هود که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که برخی از هودها مجرای نصب ندارند که نصب آن‌ها کمی دشوار است و بهتر می‌باشد از متخصص این کار کمک بگیرید. البته هودهایی هم هستند با این که مجرای نصب ندارند اما نصب کردن آن‌ها بسیار راحت است اگر هم امکان نصب آن را نداشتید میتوانید از خدمات پس از فروش آن اقدام برای نصب محصول خود کنید.

انواع اجاق گازهای رومیزی میلان

یکی دیگر از تجهیزات کاربردی و ضروری در آشپزخانه اجاق گاز است که کمک اساسی به آشپز میکند و جزو رکن های اصلی آشپزی میباشد، که برند میلان در این دسته بندی هم بسیار فعال بوده و تنوع زیادی را به خود اختصاص داده است.

معرفی برند میلان - فروشگاه اینترنتی کالامبیا

جهت مشاهده دیگر محصولات از دسته بندی اجاق گازهای میلان کلیک بفرمایید.

چرا محصولات میلان برنز؟

 تنوع محصول

گروه محصولات میلان از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. هدف در مجموعه میلان برنز برآورده کردن نیاز اکثر سلیقه های می باشد.

تکنولوژی روز

میلان در تولید محصولات خود از تکنولوژی روز استفاده می کند. قدرت مکش بالا و صدای بسیار کم به همراه سنسور ترموگارد هودهای میلان را نسبت به رقبا متمایز کرده. استفاده از قطعات با کیفیت در گاز طول عمر و کارایی آن را بالا برده است.

خدمات پس از فروش

قیمت بیشتر محصولات میلان برنز با توجه به کیفیت قطعات بکار رفته در ساخت محصول بسیار مناسب بود و نسبت به مشابه داخلی و خارجی از توجیه اقتصادی مناسبی برای خرید برخوردار است.

امتیاز به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید