مقالات آموزشی

مزایای سینک ظرفشویی استیل البرز

مزایای سینک ظرفشویی استیل البرز - فروشگاه اینترنتی کالامبیا
انتخاب سینک در طراحی آشپزخانه اهمیت زیادی دارد. برای تهیه آن می بایست ویژگی های مختلفی مانند جنس، ابعاد، ضخامت و سایر موارد را در نظر داشت. سینک استیل البرز با داشتن محصولات متنوع این امکان را برای شما به وجود می آورد که به بررسی و انتخاب سینک مد نظر خود بپردازید.
سینک ظرفشویی در میان دیگر وسایل آشپزخانه نمای بیشتری را به خود اختصاص می دهد. و با ورود به آشپزخانه چیزی که چشم را متوجه خود می کند. سینک است، که باید ظاهری زیبا و هماهنگ با دیگر اجزای آشپزخانه داشته باشد. غیر از زیبایی، کاربرد سینک هم بسیار اهمیت دارد، و در نظر گرفتن نکاتی در هنگام تهیه آن ضروری است. سینک استیل البرز با ظاهری زیبا و تنوع در محصولات تلاش کرده، نیاز افراد به انتخاب در زمینه سینک ظرفشویی را پاسخ دهد. و شما با بررسی مدل ها و جنس های مختلفی می توانید انتخابی مطمئن داشته باشید.

استیل البرز؛ برند معتبر ایرانی

مزایای سینک ظرفشویی استیل البرز - فروشگاه اینترنتی کالامبیا

استیل البرز یکی از شناخته شده ترین برند های لوازم آشپزخانه است که به واسطه تبلیغات گسترده ای که در سطح ایران داشت و در تلویزیون دیده شد، بسیار معروف شد. سینک ظرفشویی استیل البرز یکی از بهترین محصولات این کارخانه است که خواستاران زیادی دارد و معمولا با کیفیت بسیار بالا تولید می شود. سال هاست که استیل البرز در عرصه تولید تجهیزات و لوازم آشپزخانه؛ فعال است و به تولیدات با کیفیت خود ادامه می دهد.

انواع سینک های استیل البرز از نظر نوع نصب سینک

  • سینک های ظرفشویی روکار
  • سینک های ظرفشویی توکار
  • سینک های ظرفشویی زیرکار یا زیر کابینت

جنس سینک ظرفشویی

موادی که در ساخت سینک ظرفشویی به کار رفته، غیر از ظاهر آن، کاربری آن را هم مشخص می کند، برخی مواد ظاهر زیباتری دارند، و برخی دوام بیشتری، شما باید بدانید که کدامیک از این موارد برایتان در اولویت است، آیا زیبایی بر دوام برتری دارد، یا ترجیح می دهید سینک شما در کنار زیبایی نسبی، ماندگاری بالایی هم داشته باشد.

ابعاد سینک ظرفشویی

مورد بعد که باید به آن توجه کنید، ابعاد و اندازه های سینک است، با توجه به فضای آشپزخانه، بزرگی و کوچکی آن، محل قرار گرفتن سینک اینکه در گوشه باشد، یا بین کابینت ها قرار بگیرد، ایده اولیه ای درباره انتخاب سینک ظرفشویی را در اختیار شما قرار می دهد.

سینک استیل البرز مدل 815 توکار

طرح سینک ظرفشویی

نکته بعد طرح سینک ظرفشویی است که لازم است به آن توجه کنید، سینک ظرفشویی می تواند، سینی در دو طرف داشته باشد یا تکی. و می تواند یک یا دو لگنه و گاهی سه لگنه باشد. بستگی دارد شما چه کاربردی را در نظر داشته باشید. معمولا سینک دو لگنه رواج بیشتری دارد. و وجود سینی در هر دو سمت لگن ها بسیار مفید خواهد بود. البته در نظر گرفته فضا در انتخاب سینک ظرفشویی اهمیت دارد. اگر محل قرار گیری سینک کوچک باشد، ناچارا می بایست سینک با طراحی بسته تری را انتخاب کنید.

ضخامت سینک ظرفشویی

نوع ورق به کار رفته در ساخت سینک ظرفشویی و ضخامت آن باید در هنگام خرید مورد توجه قرار بگیرد. معمولا ضخامت استاندارد بین 15 تا 18 میلی متر است. هر چه این ضخامت کمتر یا بیشتر باشد بر طول عمر آن اثر گذار است.

مقاله پیشنهادی جهت مطالعه : معرفی برند استیل البرز

صدای تولیدی سینک ظرفشویی

زمانی که شما شیر آب را در سینک ظرفشویی باز می کنید، یا ظروف را در آن جا به جا می کنید، صداهای مختلفی شنیده می شود. اگر سینک از استانداردهای لازم برخوردار نباشد، این صدا ناهنجار و آزار دهنده خواهد بود. در برخی از سینک ها این ناهنجاری صوتی به کمک پدهای مخصوص پوشانده شده. و با استفاده از پدهایی که در طراحی زیر سینک ظرفشویی به کار رفته، صدا را به حداقل رسانده، بدون آنکه در ظاهر محصول اثری دیده شود.

شیب سینک ظرفشویی

در صورتی که سینک با استانداردهای مهندسی طراحی و ساخته شده باشد، شیب سینک مورد توجه قرار گرفته است. سینک استیل البرز با رعایت اصول مهندسی، شیب لازم را در سینک ها ایجاد کرده. و با قرار دادن شیارهای مختلف بر سینی سینک کمک بیشتری به هدایت آب‌ می کند. نبود شیب لازم باعث تجمع آب و در دراز مدت رسوب گیری سینک می شود، و از زیبایی و طول عمر آن می کاهد. این مشکل وقتی بیشتر نمود خواهد کرد که آشپزخانه هم شیب لازم را نداشته باشد. و یا شیب آن در جهت مخالف با سینک ظرفشویی بوده که مشکل را صد چندان می کند.

تنوع سینک ظرفشویی از نظر طراحی

طراحی که برای سینک ظرفشویی در نظر گرفته می شود، بر زیبایی نمای کلی آشپزخانه تاثیرگذار است. اینکه سینک در چه محلی قرار بگیرد و چگونه با کابینت و سایر اجزا هماهنگ شود، اهمیت دارد. زیرا شکل ظاهری آن متفاوت خواهد بود.

سینک استیل البرز مدل 812 توکار

انواع سینک

انتخاب سینک در طراحی آشپزخانه اهمیت زیادی دارد. برای تهیه آن می بایست ویژگی های مختلفی مانند جنس، ابعاد، ضخامت و سایر موارد را در نظر داشت. سینک استیل البرز با داشتن محصولات متنوع این امکان را برای شما به وجود می آورد که به بررسی و انتخاب سینک مد نظر خود بپردازید.
سینک ظرفشویی در میان دیگر وسایل آشپزخانه نمای بیشتری را به خود اختصاص می دهد. و با ورود به آشپزخانه چیزی که چشم را متوجه خود می کند. سینک است، که باید ظاهری زیبا و هماهنگ با دیگر اجزای آشپزخانه داشته باشد. غیر از زیبایی، کاربرد سینک هم بسیار اهمیت دارد، و در نظر گرفتن نکاتی در هنگام تهیه آن ضروری است. سینک استیل البرز با ظاهری زیبا و تنوع در محصولات تلاش کرده، نیاز افراد به انتخاب در زمینه سینک ظرفشویی را پاسخ دهد. و شما با بررسی مدل ها و جنس های مختلفی می توانید انتخابی مطمئن داشته باشید.

ویژگی های اصلی در انتخاب سینک استیل البرز

دکوراسیون و طراحی که برای آشپزخانه انجام شده، بر روی انتخاب سینک ظرفشویی تاثیر زیادی دارد، نمای کلاسیک، مدرن، مینیمال و سایر طراحی ها به شما نشان خواهد داد، که چه نوع سینک ظرفشویی در آشپزخانه شما جلوه بهتری دارد. سینک ظرفشویی استیل البرز ویژگی های اصلی را در کنار هم قرار داده تا بتواند محصولی بی عیب و نقص و همه جانبه را عرضه کند. محصولاتی که معیارهای اساسی را در خود داشته باشد. آن چیزی که درباره انتخاب سینک ظرفشویی باید مورد توجه قرار بگیرد، ابتدا جنس سینک است.

سینک توکار

سینک ظرفشویی می تواند توی کابینت نصب شود. به این نوع سینک، سینک توکار گفته می شود. برای این کار کابینت برش داده می شود، و سپس به کمک سنگ و چوب، سینک مورد نظر در جای خود ثابت می شود. از جمله مزایای سینک توکار آن است که باعث زیبایی بیشتر فضای آشپزخانه می شود. و جلوه ای تمیزتر و زیباتر را به وجود می آورد. البته می تواند معایبی هم داشته باشد از جمله اینکه به مرور کابینت دچار آسیب های احتمالی شود.

مقاله پیشنهادی جهت مطالعه : چند پیشنهاد برای بهینه سازی فضای آشپزخانه

سینک روکار

سینک ظرفشویی روکار یکی از طراحی هایی است که برای قراردادن سینک انجام می شود. سینک روکار بر روی کابینت نصب می شود.  از جمله محاسن آن این است که از پاشیده شدن آب در اطراف جلوگیری می کند. البته شاید در مقایسه با سینک توکار جلوه ای کمتری داشته باشد، اما تمیزی بیشتری را در محيط به وجود می آورد.

تنوع سینک از لحاظ متریال و مواد اولیه

مواد و مصالحی که سینک ظرفشویی از آن ساخته می شود، تنوع خوبی دارد.  شما با بررسی مدل های مختلف سینک می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سینک شیشه ای

سینک کریستال

یکی از سینک هایی که با طراحی جدید و متریال متفاوت به بازار عرضه شده، سینک شیشه ای است. این سینک با استفاده از شیشه سکوریت نشکن ساخته می شود. و معمولا لگن به کار رفته در آن استیل است. سینک شیشه ای نمایی متفاوت دارد، و ظرافت و زیبایی بیشتری را در محيط ایجاد می کند. البته بهتر از در فضاهایی استفاده شود که کاربری آن پرتراکم نباشد. زیرا در اثر فشار زیاد ممکن است دچار شکستگی با ترک شود. همچنین به مرور زمان احتمال کدر شدن شیشه وجود دارد، که این امر ممکن است از کیفیت کار بکاهد. هرچند که ضد لک بودن شیشه می تواند یکی از محاسن این نوع از سینک ظرفشویی باشد.

سینک استیل

یکی از رایج ترین سینک ها استیل می باشد. سینک ظرفشویی که از استیل ساخته شده، از محبوبیت بیشتری در بازار برخوردار است. استیل البرز سینک های خود را با استفاده از مواد مرغوب و کیفیت بسیار بالا تولید می کند. و این اطمینان را برای مصرف کننده به وجود می آورد، که سال های طولانی بدون دغدغه از آن استفاده کند.
اولین ویژگی سینک استیل ماندگاری بالای آن است. استیل عمر طولانی دارد و ترکیب آن با آلیاژ فولاد ضد زنگ باعث می شود، از زنگ زدگی آن جلوگیری شود. سینک استیل در برابر فرورفتگی، برآمدگی هم مقاومت خوبی دارد.
قیمت مقرون به صرفه از جمله مواردی است که باعث می شود، سینک استیل کاربرد بیشتری داشته باشد. تمیزی آسان یکی دیگر از ویژگی های سینک استیل است، که کار در آشپزخانه را راحت تر خواهد کرد.
برای کسانی که تمیزی برایشان در اولویت است و مدام در حال شستشو و پاکیزگی هستند، سینک های استیل کاربردی تر خواهد بود. هرچند بهتر است در استفاده از مواد شوینده ی مانند سفید کننده ها تعادل به خرج داد. زیرا در دراز مدت بر درخشش و زیبایی سینک استیل اثر گذار است.

سینک زیر کورینی

یکی از سینک هایی که در طراحی های مدرن مورد استقبال بیشتری قرار گرفته، سینک زیر کورینی است. این نوع سینک زیر صفحات کابینت طراحی می شود.
در کابینت هایی که با صفحات کورین پوشانده می شوند، بیشتر این نوع سینک به کار می رود. زیرا شکلی یکپارچه و منسجم را به وجود می آورد. این کار ضمن زیبایی بیشتر مانع از تجمع میکروب ها در لا به لای درزها خواهد شد.
سینک زیر کورینی از سنگ گرانیت و کوارتز ساخته شده، و چون با سایر مواد ترکیب می شود به سنگ مصنوعی هم شهرت دارد. 80% این نوع از سینک، سنگ گرانيت است و 20% آن مواد رزین که انسجام و زیبا بیشتری را به وجود می آورد. تنوع رنگ این محصول بسیار بالا است و می توان با توجه به دکوراسیون آشپزخانه و رنگ غالب در این محیط، سینک مد نظر را انتخاب کرد.

از جمله خواص سنگ گرانيت ضد باکتری بودن آن است. که موجب پاکیزگی بیشتر می شود. در محیط های آزمایشگاهی و فضاهایی که نظافت در آن اهمیت بالایی دارد، می توان با خیال آسوده از این نوع سینک استفاده کرد. ضمن اینکه شستشو و تمیز کردن آن هم آسان می باشد. سینک زیر کورینی گرد و غبار و کثیفی کمتری را هم به خود جذب می کند، و نمای بهتری را از خود نشان می دهد.
این نوع سینک زیبایی بسیاری را از خود به نمایش می گذارند و از سینک شیشه ای مقاومت بالاتری دارد. اما دوام آن نسبت به سینک استیل کمتر است.
شما با توجه به کاربرد سینک، فضا و بودجه خود می توانید محصولات متنوع سینک استیل البرز را بررسی نمایید. و با در نظر گرفتن ویژگی های محصول و قیمت سینک ظرفشویی، گزینه مناسب را انتخاب کنید.

ارتباط با کالامبیا

جهت اطلاع از مدل ها و شرایط فروش به وبسایت کالامبیا مراجعه کنید و یا با شماره تماس های مجموعه در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

امتیاز به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید