مقالات آموزشی

معرفی هود اخوان مدل H63 MF فلزی

معرفی هود اخوان مدل H63 MF فلزی

طعم و مزه خوب غذا ، حاصل تلاش خانم خانه دار یا آشپز می باشد. هنر خط یک خطاط با قلم روان و خوب در آمیخته گردیده است. در آشپزخانه می بایست تجهیزات با کیفیت و کامل به کار گرفته شود تا غذا به نحو احسن و مطابق انتظار پخته شود. در آشپزخانه نیاز بسیار زیادی به هوای بدون بو و تمیز می باشد. با معرفی هود اخوان مدل H63 MF فلزی یکی از هود های با کیفیت از سبد محصولات شرکت اخوان در خدمت تون هستیم.

سایز هود هود اخوان مدل H63 MF فلزی

عرض این هود 90 سانتی متر است. می توان گفت که عرض هود یکی از فاکتورهای مهم در خرید هود آشپزخانه می باشد. معمولا عرض هود بایستی با عرض اجاق گاز رومیزی و یا اجاق گاز مبله برابر باشد. در این مورد باید دقت بسیار زیادی به خرج دهید. زیرا در صورتی که عرض هود کمتر از اجاق گاز باشد، در میزان بازدهی آن اثرگذار است و بازدهی آن را کاهش می دهد. همچنین قادر به جذب تمامی ذرات چربی نخواهد بود. پس در هنگام خرید هود آشپزخانه حسابی حواس خود را جمع کرده و عرض هود را در نظر بگیرید.

صفحه نمایش و پنل تنظیمات

هود اخوان مدل H63 MF فلزی دارای صفحه نمایشی جهت نمایش وضعیت هود از قبیل خاموش یا روشن بودن ، دور موتور، تایمر، سیستم روشنایی و … می باشد. به طور کلی به دو روش می توان تنظیمات انواع هود آشپزخانه را کنترل کرد. در واقع پنل تنظیمات صفحه نمایش به دو صورت لمسی یا کلیدی بوده که هر کدام کاربری خاص خود را دارند. صفحه نمایش هود اخوان مدل H63-MF دارای پنل تنظیماتی از نوع لمسی می باشد. لمسی بودن صفحه نمایش این هود بدین معناست که شما کاربری بسیار راحت تری را تجربه کرده و تنها با لمس آن میتوانیدتنظیمات هود آشپزخانه را به دلخواه خود تغییر دهید. همچنین می توان به این نکته نیز اشاره کرد که هود اخوان مدل H63-MF دارای کنترل از راه دور نیز می باشد. به کمک این کنترل دیگر لازم نیست برای هر کاری تا پای هود رفته و بسته به دامنه حرکتی آن می توان از راه دور هود آشپزخانه را کنترل کرد.

هود اخوان مدل H63 MF فلزی

نوع هود هود اخوان مدل H63 MF فلزی

قبل از خرید هود آشپزخانه بایستی به نوع طراحی کابینت آشپزخانه هود دقت کنید و با توجه به آن هود آشپزخانه مناسب را خریداری نمایید. در این ضمینه مدل های مختلفی از هود آشپزخانه مانند هود زیر کابینتی ، هود مخفی ، هود جزیره ، هود مورب و هود شومینه ای در بازار موجود می باشند. همانطور که از شکل مشخص است هود آشپزخانه اخوان مدل H63-MF از نوع هود مورب می باشد. امروزه مدل های مختلف هود مورب با توجه به طراحی مدرن و کاربرپسند خود مورد توجه بسیاری از هموطنان عزیز قرار گرفته است. این نوع هود آشپزخانه در رنگ های سفید یا مشکی و با شکل های مستطیلی و یا منحنی تولید می شود. نمای ظاهری آن نیز به شکل شیشه ای و در برخی اوقات با ترکیب شیشه و استیل همراه است و نیز بر روی دیوار نصب می‌شود.

مقاله پیشنهادی جهت مطالعه : 7 روش تمیز کردن فیلتر هود آشپزخانه

 

علاوه بر آن می توان گفت که هود مورب دارای یک درپوش یا لوله بوده که در بالای هود نصب می‌شود و فیلتر را مورد پوشش خود قرار می دهد. همچنین انواع هود مورب قابلیتی داشته که ممکن است توجه شما را به خود جلب کند. در واقع برخی از هودهای مورب دارای جک برقی بوده که برای تنظیم موقعیت درب هود به کار می رود. برخی از مدل های هود مورب اخوان دارای لوله نمای تلسکوپی میباشند. تصور کنید وقتی هود آشپزخانه را نصب می کنید، در بالای هود فضایی خالی را مشاهده می کنید. هودهایی که لوله نمای تلسکوپی دارند، برای همین شرایط طراحی شده‌اند. در این مدل ها دودکش داری کاوری تلسکوپی بوده که قابلیت تنظیم دارد. در این صورت با بالا و پایین کردن آن می توان فضای خالی بالای هود آشپزخانه را پر کرد و نمای زیبای آن را حفظ کرد.

توجه : انواع هود مورب هم قابلیت نصب به صورت دودکش دار و نیز بدون دودکش را دارا هستند.

ویژگی های فنی هود اخوان، مدل H63-MF

از مهم ترین ویژگی های فنی هود اخوان مدل H63-MF ساخته شدن موتور  آن از فلز است که موجب افزایش دوام و ماندگاری آن می گردد و عملکرد آن را بهبود می بخشد. این هود دارای قدرت مکش بسیار بالایی در حدود 800 متر مکعب بر ساعت می باشد و به راحتی در فضاهای کوچک و بزرگ مختلفی، مورد استفاده قرار می گیرد و از انتشار دود و روغن در فضا جلوگیری می کند. صدای موتور این هود به هنگام کار بسیار کم است و هیچ گونه مزاحمتی را برای افراد ایجاد نمی کند. وجود تک موتور توربو چهار دور و فیلتر آلومینیومی چندلایه در ساختار هود H63-MF، موجب افزایش کیفیت این دستگاه شده است و آن را تبدیل به مکنده ای قوی با ظاهری زیبا در آشپزخانه ی شما نموده است که تمامی نیازهایتان را در این زمینه برطرف می سازد.

نوع فیلتر

هود اخوان مدل H63 MF فلزی

فیلتر های هود در بازار به دو صورت آلومینیومی و ذغالی یافت می شود. فیلتری که در هود اخوان مدل H63-MF وجود دارد، از نوع آلومینیومی چند لایه می باشد. امروزه بیشتر هودهای موجود در بازار از فیلتری آلومینیومی بهره می برند. فیلترهای آلومینیومی به بهترین شکل ممکن ذرات چربی حاصل از پخت و پز را جذب کرده و مانع از ورود این ذرات سمی به داخل هود می شوند. همچنین این فیلترها قابل شستشو و استفاده مجدد می باشند. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که بدانید فیلترهای آلومینیومی را می توان هم به صورت دستی و هم با استفاده از ماشین ظرفشویی شستشو داد.

سیستم نور پردازی

از قدیم برای اینکه در هنگام آشپزی دید بهتری داشته باشید، تولید کنندگان، درون هود لامپ هایی تعبیه می کردند. این لامپ ها بیشتر به صورت LED بوده که مصرف برق نسبتا کمی دارند. اما امروزه تولید کنندگان در محصولات خود از نسلی جدید از لامپ ها موسوم به SMD استفاده می کنند. لامپ های SMD جزو کم مصرف ترین نمونه های موجود در بازار می‌باشند. بهتر است بدانید که هود اخوان مدل H63-MF از لامپ های LED-SMD بهره می برد.

مقاله پیشنهادی جهت مطالعه : انواع فیلتر هود

سنسور دود

امروزه تولید کنندگان در محصولات خود از قابلیت های پیشرفته ای استفاده می کنند که علاوه بر فراهم کردن آسایش و راحتی، ضامن امنیت و آسایش خانواده ها می باشد. سنسور دود و حرارت که در برخی از مدل های هود آشپزخانه وجود دارد نیز به همین علت تعبیه شده است. اجازه دهید در مورد کارکرد این سنسور برایتان بگوییم. در حقیقت زمانی که میزان دود یا حرارت ناشی از پخت و پز بیش از حد استاندارد و معمول باشد این سنسور عمل کرده و  هود آشپزخانه را بطور اتوماتیک به کار می اندازد. حتما توجه کرده اید که گاهی اوقات غذا بر روی اجاق است و فراموش می کنید که هود را روشن کنید. با گذشت زمان طبیعتا بخار از غذا بلند می شود. اینجاست که سنسور دود و حرارت وارد عمل شده و هود آشپزخانه را به طور اتوماتیک روشن می کند. به این صورت که وقتی شعله گاز مدتی روشن ماند و هود خاموش بود، پس از مدت اندکی، هود به طور اتوماتیک روشن شده و شروع به کار می کند.

میزان صدا

هود اخوان مدل H63 MF فلزی

توجه به میزان صدای هود آشپزخانه یکی از فاکتورهای دیگر برای خرید هود میباشد. باید دقت داشت که هودی که انتخاب میکنید دارای صدای استانداردی باشد تا زمانی که آن را روشن میکنید صدای آن برای شما و اعضای خانوده‌تان آزار دهنده نباشد. میزان صدایی که این هود ایجاد می کند، به اندازه 56 دسی بل می باشد. می توان گفت هودهایی که میزان صدایی بین 60 تا 65 دسی بل دارند، دارای صدایی طبیعی می باشند.

تجهیزات جانبی و ایمنی هود هود اخوان مدل H63 MF فلزی

هود اخوان مدل H63 MF فلزی مجهز به پنل تنظیمات لمسی و همچنین کنترل از راه دور می باشد و این امکان را برایتان فراهم می کند تا بدون نزدیک شدن به هود، آن را روشن و خاموش کرده و دور موتور آن را تنظیم نمایید. وجود لامپ SMD در این هود، روشنایی مورد نیاز به هنگام آشپزی در شب را برایتان فراهم می کند و این امکان را برایتان به وجود می آورد تا در هر لحظه ای از شبانه روز، از نور کافی برای انجام کارهای خود بر روی اجاق گاز، بهره مند باشید. لازم به ذکر است که هود اخوان، مدل H63-MF، از ایمنی بسیار بالایی نیز برخودار است و با داشتن سنسور دود و حرارت، موجب آسودگی خیال صاحبین خانه می گردد.

به کمک فروشگاه کالامبیا که ارائه دهنده ی انواع محصولات اخوان است، می توانید، به خرید این هود زیبا و کارآمد که دارای بدنه ای مشکی و نمایی شیشه ای و بسیار زیبا است، بپردازید و ضمن تجربه ی خریدی آسان و مطمئن از این فروشگاه اینترنتی، از 20 ماه گارانتی اصلی شرکت اخوان جم نیز بهره مند گردید. این هود یکی از پرفروش ترین هودهای اخوان میباشد.

3.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید